HTML

CAWI - blog az online kutatásról

Pintér Róbert vagyok. 2008 szeptembere óta foglalkozok online kutatással főállásban (2012-ig az Ipsosban), jelenleg mint mobil kutatásvezető az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft.-nél dolgozok. Elsősorban az online (CAWI: Computer Assisted Web Interviewing) és az okostelefonos módszertannal készülő kutatások fejlesztéséért vagyok felelős. A munkám során érdekes hírekkel, adatokkal, dilemmákkal találkozok, amik remélhetőleg segíthetnek másoknak is, így a CAWI-vel és online témákkal foglalkozó kutatóknak és ügyfeleknek.

Friss topikok

Linkblog

Minden huszadik netező fizetne, hogy ne legyenek internetes reklámok

2008.10.16. 00:37 pinter.robesz

Ács Tamás a Gemius-tól egy friss kutatás eredményeiről számolt be, ebből néhány információ morzsa:

- 2008 szeptemberi kutatas az internetezok reklamokkal kapcsolatos attitudjeirol. Felmeres az origo es freemail oldalain, sulyozas utan az internetezokre nezve reprezentativ.

- 17% gyakran kattint internetes hirdetesekre.
- 22% vasarolt mar hirdetesre kattintas utan.
- kevesebben erzik ugy, hogy tul gyakran talalkoznak internetes reklamokkal, mint ket evvel ezelott egy megelozo kutatasukban. A teve reklamokat sokkal zavarobbnak talaljak.
- csak 5% fizetne, hogy ne legyenek reklamok a neten.

Szólj hozzá!

Címkék: internet hungary gemius ács tamás

A bejegyzés trackback címe:

https://cawi.blog.hu/api/trackback/id/tr78716232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.