HTML

CAWI - blog az online kutatásról

Pintér Róbert vagyok. 2008 szeptembere óta foglalkozok online kutatással főállásban (2012-ig az Ipsosban), jelenleg mint mobil kutatásvezető az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft.-nél dolgozok. Elsősorban az online (CAWI: Computer Assisted Web Interviewing) és az okostelefonos módszertannal készülő kutatások fejlesztéséért vagyok felelős. A munkám során érdekes hírekkel, adatokkal, dilemmákkal találkozok, amik remélhetőleg segíthetnek másoknak is, így a CAWI-vel és online témákkal foglalkozó kutatóknak és ügyfeleknek.

Friss topikok

Linkblog

Mit vásárolunk a neten?

2008.10.16. 01:43 pinter.robesz

Kurucz Imre (NRC) az e-kereskedelemről beszélt, ezek szerint:

  • 1,8 millió felnőtt vásárolt már az interneten.
  • 1,1 millió legalább alkalmanként rendel az internetről.
  • a tipikus interneten vásárló: 40 év alatti budapesti férfi.
Mit vásárolunk?
  • Összes internetezőre (3,2m): könyv (15%), melegétel pl. pizza (13%), biztosítás (12%)
  • értékre (átlag egy vásárlásnál): üdülés (10408 forint), hardver (7460 forint), biztosítás (5123 forint).
  • a vásárlás online/offline aránya alapján: repjegy (45%), biztosítás (44%), üdülés (32%).

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: internet hungary e kereskedelem nrc kurucz imre

A bejegyzés trackback címe:

https://cawi.blog.hu/api/trackback/id/tr7716271

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ecommerce business plan 2018.03.05. 22:30:33

Trójait terjeszt a Facebook Messenger - [Telepítő]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.