Az okostelefonok terjedésével az egyik legfontosabb döntési ponttá vált a hirdetők, a tartalomszolgáltatók és a termékeket-szolgáltatásokat áruló cégek számára, hogy vajon hogyan legyenek jelen a mobil "forradalomban": alkalmazáson keresztül vagy az eleve meglévő weboldalak mobilra optimalizált verziójával. Erre a kérdésre is kereste a választ Amerikában az Ipsos kutatása, amelyet a Yahoo megbízásából végeztünk.
Ipsos kutatás: mobil alkalmazás vagy böngészőre optimalizálás?
2011.09.09. 09:09 pinter.robesz
Szólj hozzá!
Címkék: mobil yahoo kutatás böngésző okostelefon optimalizálás ipsos alalmazás
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.