HTML

CAWI - blog az online kutatásról

Pintér Róbert vagyok. 2008 szeptembere óta foglalkozok online kutatással főállásban (2012-ig az Ipsosban), jelenleg mint mobil kutatásvezető az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft.-nél dolgozok. Elsősorban az online (CAWI: Computer Assisted Web Interviewing) és az okostelefonos módszertannal készülő kutatások fejlesztéséért vagyok felelős. A munkám során érdekes hírekkel, adatokkal, dilemmákkal találkozok, amik remélhetőleg segíthetnek másoknak is, így a CAWI-vel és online témákkal foglalkozó kutatóknak és ügyfeleknek.

Friss topikok

Linkblog

Az eNET-nél folytatom – a mobil és az online kutatás ötvözése

2013.01.04. 12:52 pinter.robesz

Idén január elsejétől az eNET-ben folytatom. 4,5 évig dolgoztam az Ipsosban, ott tanultam ki az online piackutatás csínját-bínját és most ezt a tudást szeretném tovább csiszolni, miközben ötvözzük a mobilos és online megoldásokat.

A váltásnak több oka van, egyrészt az Ipsosban lezárult egy korszak: a cég magyar online kutatási rendszerét az elmúlt két évben fokozatosan átállítottuk az Ipsos Interactive Services fémjelezte nemzetközi rendszerre. Így úgy éreztem, hogy most nyílik alkalom jó ütemben eljönni a cégtől, anélkül, hogy félbe kellett volna hagyni valamilyen hosszabb távú projektet, amiben aktívan részt vettem.

Így a lehető legjobb időben talált meg az eNET ajánlata, hogy hozzunk létre egy új online és egyúttal mobilos kutatási rendszert. Nagy építkezés elején vagyunk tehát, ahol sok mindent ki kell találni, össze kell rakni a csapatot és a rendszert, illetve be kell vezetni a piacra az új szolgáltatásokat. Remek kihívásnak ígérkezik!

Nem titok, hogy mivel az elmúlt két évben nagyon sokat foglalkoztam az okostelefonok terjedésével, a mobilos trendekkel, szerettem volna a napi munkámban is még közelebb kerülni ehhez a területhez. Most erre is lehetőségem van.

A blog természetesen megmarad, a jövőben is tervezem több-kevesebb rendszerességgel blogposztok írását az online és mostantól már a mobilos kutatási világról is. 

Szólj hozzá!

Címkék: mobil kutatás online karrier váltás Ipsos eNET

A bejegyzés trackback címe:

https://cawi.blog.hu/api/trackback/id/tr264997726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása