Hann Endre a Mediántól izgalmas előadást tartott a hazai internet látogatottságról a Mérem ahogy tudom szekcióban:
- elmult ket hetben a gazdasagi oldalak forgalma 50-70%-kal nott: origo uzleti negyed, index gazdasag, portfolio, napi.hu, eco.hu. De tovabbra is ugyanolyan demografiai csoportok latogatjak az oldalakat.
- mar ezeknek az oldalaknak is a borere megy a valtozas, ekkor fordulnak a tema fele, kezdenek a hazai hirek is aggasztoak lenni.
- a gazdasagi nehezsegek a latogatottsagban nem fognak torest, visszaesest hozni.
- a monorierdei vonatbaleset (10.06) hiret tobb szazezren olvastak azonnal. Tobb volt koztuk a no es idos, mint altalaban a hirolvasok megoszlasa mutatja.
- Mas: az elo teves esemenyek, pl. Forma1 a teve ele csabitja a fogyasztokat, a ferfi netezok 20-25%-a atul a teve ele ha forma1 van. Utana pedig megno a sportoldalak latogatottsaga.
- ket ev alatt 65%-kal megnott az esti internetezok szama, munkaidoben netezoknel az emelkedes 40%-os. A nok utolertek az esti netezok kozul a ferfiakat. Esti netezok 70%-a 15-35 ev kozotti.