Bár idehaza nem mondhatnánk népszerűnek a twittert, ettől még az él és virul számos országban és szakmai közösségben – mint amilyen például a piackutatás. Ennek köszönhető, hogy pár hónappal ezelőtt a Research-Live egy remek új szolgáltatást indított a Dollywagon közösségi média kutató céggel közösen, mégpedig hónapról-hónapra közzéteszi, hogy miről csiripeltek a legtöbbet a piackutatók. Kiváló trendfigyelő eszközről van tehát szó, ami megmutatja, hogy mit gondol a szakma, mi az, ami éppen érdekes. Ráadásul elérhetővé teszi a twittert nem használók számára is a legérdekesebb anyagokat. Érdemes tehát figyelni, hogy mikor jelenik meg az újabb cikk az előző hónap „legkicsiripeltebb” témáival.
A szeptemberi kínálat elérhető ebben a cikkben. Első helyen a kedvenc piackutatóm, Ray Poynter négy diszruptív (tehát a jelenlegi helyzetet felrúgó, megszakító) piackutatási változásról írott blogposztja áll. De találunk itt közösségi média kutatásról, big data-ról és két Google Analytics-ról szóló hírt is.
Jó csemegézést!