Azt tudjuk, hogy sokan nem szeretik a reklámot - míg egyesek teljes elutasítják, mások megtűrik, mint szükséges rosszat, bár vannak, akik imádják és maguk keresik a jó hirdetéseket. De vajon mi a helyzet az okostelefon használókkal? A DIMSZ múlt pénteki "Agytágító" tréningjén a hazai okostelefonos helyzet bemutatásán túl arra kerestem a választ, hogy hogyan állnak hozzá a magyar okostelefonosok a reklámokhoz. Mint a lentebbi diákból kiderül a reklámimádókat, bár nincsenek sokan, elsősorban a reggeli és esti órákban lehet a készülékeiken keresztül megtalálni...
Szeretem a mobil reklámokat!
2012.11.20. 06:59 pinter.robesz
Szólj hozzá!
Címkék: marketing mobil reklám prezentáció tréning okostelefon Ipsos Mobinauta DIMSZ
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.