HTML

CAWI - blog az online kutatásról

Pintér Róbert vagyok. 2008 szeptembere óta foglalkozok online kutatással főállásban (2012-ig az Ipsosban), jelenleg mint mobil kutatásvezető az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft.-nél dolgozok. Elsősorban az online (CAWI: Computer Assisted Web Interviewing) és az okostelefonos módszertannal készülő kutatások fejlesztéséért vagyok felelős. A munkám során érdekes hírekkel, adatokkal, dilemmákkal találkozok, amik remélhetőleg segíthetnek másoknak is, így a CAWI-vel és online témákkal foglalkozó kutatóknak és ügyfeleknek.

Friss topikok

Linkblog

Internetes reklámpiac

2008.10.16. 00:33 pinter.robesz

Novák Péter a Kirowskitól saját bevallása szerint szárazabb, de zseb tekintetében fontosabb témáról adott elő szintén a Mérem ahogy tudom szekcióban az MRSZ, MOHI, TNS adatok alapján:

- 2007-ben 14mrd-ot koltottek az interneten, 7,5%-os reszesedes a teljes hirdetesi tortabol. Iden 10% varhato, 2010-re a teve, sajto utan a harmadik lesz az internet reklam koltesben.
- 2008-ban a reklamokra koltott piac novekedesenek 63%-a a netbol szarmazott.
- keresessel kapcsolatos reklamok dinamikus novekedes elott allnak, varhatoan a display hirdetesek karara. Nagy Britanniaban mar 60% korul van a kereses aranya. A display felol a kereses fele fogunk mozdulni.
- a valsag hatasa az USA-ban, hogy az online fele terelodik a reklamkoltes. Jonnek fel az online videok.
- "this is the end of beginning" Churchill

Szólj hozzá!

Címkék: internet hungary reklámok novák péter kirowski

A bejegyzés trackback címe:

https://cawi.blog.hu/api/trackback/id/tr81716230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása