Múlt héten elment előttem a metró Kőbánya-Kispesten és feltűnt mögötte a falon egy reklám:
Szintén múlt heti élmény az eFestivalon, hogy a szomszéd kategóriában értékelték az ötvenentúl oldalát (ez egy másik ötvenentúl): http://www.otvenentul.hu/ amely szerényen "Az első internetes portál az ezüst évek örömeiről" jelmondattal azonosítja önmagát. Ők is reklámozzák magukat óriásplakáton, de nekem még nem sikerült lekapni sehol.
Végül, három a magyar igazság, szintén az eFestivalon indult az http://www.50plusz.hu/, amely szintúgy az ötvenesekkel azonosítja saját célcsoportját ("egészség 50 év felett"). És bár ezt az oldalt nem láttam reklámozni, első pillantásra ez az oldal tűnik tartalom felől közelítve a legerősebbnek.
Nem tudom, hogy mi a hirtelen oka az 50-esek megcélzásának - tudtommal internet boom nem volt ebben a korosztályban (talán pont ez az indok), bár kétségtelen, hogy az érett penetrációjú országokban nagyjából a mostani magyar internetezői szintnél jelent meg az ezüstgeneráció a netezők között nagy számban és szolgáltatta a dinamizmust és az utánpótlást a növekedéshez. Egyelőre idehaza ebből csak a tartalmat látni - így aztán itt most el is dől a kérdés, hogy először tartalomnak vagy felhasználónak kell ott lennie a weben. Remélem persze, hogy felhasználóból egyre több lesz és nem csak azért, mert az internetezők is öregszenek.
Azt hiszem itt az ideje, hogy lefoglaljam a www.szerencsedhogyoreganyadnakszolitottal.hu oldalt a 60+ generációnak szóló tartalom szolgáltatására.